YeYA ben 13 14 yıldır asla bırakma niyeti olmadan günde bir bir buçuk paket keyifle sigara içen biriydim hamile olduğumu 28 aralıkta öğrendim 31 aralıkta bıraktım şuan eşim vs yanımda dahi içmiyo emzirme dönemi geçsin hemen başlicam 😌 bugün 36+0 olduk dün doktorum amniyon sıvının azalması gerekirken azalmadığını erken doğum riskim olduğunu ciğer geliştirici iğne olmam gerektiğini söyledi ki kuveze girmesin bebek sebebide aşırı tatlı dondurma ve aşırı meyve tüketmem o kadar çok vicdan azabı çekiyorum ki şuan Hele bide sigarayı bırakmamış olsaydım eminim hem kendi vicdanımla hemde yakın çevremin biz dedikleriyle daha kötü günler geçiricektim. Lütfen içmeyin evet çok zor sonlara doğru canınız daha çok çekicek benim öyle oldu, inanın zaman geçtikçe bırakmak daha zor olucak sigaranın bebeğe zararlarını okuyun videoları izleyin bu size yardımcı olur. bırakabilmeniz sizin ve bebeğinizin sağlığının yerindes olması dileğiyle 🙏🏼🍀😌