ilknremrh şahsen ben normal zamanda da yaşam tarzı olarak alkole karşı biriyim. O yüzden hamilelikte de farklı bir tutum sergilemezdim görseydim. Şöyle ki, yorum yapmamın tek sebebi, ben sigara bağımlısıydım günde 1 paket çok rahat içiyordum. Kendimdeki bağımlılığın sonucunda hamileliğimle bırakabildiyem burda da bırakabilecek belki benim belki benim giibi düşünen bçr kaç kişinin yorumu bile bırakamayan anne adaylarına yardımcı olabilir diye düşünmem. Her yoruma su içmenin öneminden bahsediyorum. Sizi kınamak veya yargılamak haddime değil, keza aynı şekilde. Tanışmadığıız halde bu şekilde düşünülmesini istemem çünkü başta mesleğim buna uygun değil☺️ Darısı başınıza