Vanilyasekeri34 doğumuma son 10 gün maksimum, toplam 6.5 almıştım veriyorum şimdi🤩 ama şekerim var diyet yaptım bu önemli🤤
kilo almamaya bakın size tavsiyem. şükür her işimi kendim yapıyorum yere eğilebiliyorum, ödem olmadı çünkü tuzsuz yapıyorum yemekleri sonradan az atıyorum bi de artık yapamıyorum ama günlük yarım saat yürüyüş yaptım.
hani hamilelere doktor tavsiye edilir ya ben artık doktordan önce diyetisyen tavsiye ediyorum. hayat kalitesi çok önemli.