Belguzar123 Brso0 kimyasal bende gecirdim insallah ikimizde hamileymizdir biri birinize kadaer ortagi oluruz😍😍
Brso0 Belguzar123 Amiiin inşallah 🥰 ama böyle aşırı bir kramp giriyor saniyelik geri geçiyor 🤦♀️ Tekrardan kimyasal mı diye yapamıyorum ayy çok zor işler ya 🤦♀️🤦♀️
Happyy_mam93 Brso0 test yakından çekildiği için birbirine çok uzak duruyor o çizgiyi görmüştüm zaten hayırlı olsun hamilelik var gibi duruyor @Belguzar123
Belguzar123 Iyi aksamlar hanim kardeslerim dun yaptim testin Positiv olup olmadini sormustum bazilariniz gordu bazilariniz malesef gormedi bugun testi tekrarladim ve daha net ciktini dusunuyorum o yuzden sizleri etiketledim yorumunuzu almak icin ❤️🥰 https://imgyukle.com/i/kMLuQS Aag06 Duruliyaninannesi Brso0 Happyy_mam93 12Melissa Belguzar123
12Melissa Belguzar123 kusura bakmayın ama ben bi şey göremedim orda. İkisin de de tek çizgi malesef. Siz kaset test alıp yeniden deneyin sabah ilk idrarınızla
mom130 Belguzar123 Bu test tek çizgi inşallah vardır ama bu testler Negatif. İkinci çizgi orda olmaz.
12Melissa Belguzar123 bende de geçen gun öyle hayalet çızgı çıktı adetime 2 gun var daha. İşte insan umutlanıyor…😔😔😔😔