Belguzar123 ay onu bil.iyorum ben birinde test alcak eczane gece bulamadim sabaha kadar tuttum yaptim limonla bi test varmis ahahahha onu denedim ilk bi halt anlamadim ama bence var diyorum icimden tabi bi yandan suphe korku var gibi diyor
Sonra test aldim oglen yaptim bisey cikmadi cope attim disari ciktim 4 5 saat sonra eve geldim icimde bi suphe vardi ama ya varsa diye apartmandaki cop kovasina indim testi aradim buldum 😂 bi baktim yok sonra eve geldim isik tuttum baktim falan var bi cizgi testi yikadim gecmedi ama bi ben goruyordum kimse gormedi ahahhaha sonra sabahina kanda 67 ckinca yeni oldugunu anladim 😂 ahahahhaha bu testler cidden insani cildirtiyor ama