lalis34 Eşim her sabah 1 veya 2 yemek kaşığı pekmez yiyor, gebeliğe yardımcı oluyormuş acaba doğru mu var mı olumlu sonuç alan ? Arada bende götürüyorum 😬😅
Cansuada24 lalis34 sperm kalitesini güclendiriyor diye biliyorum bizim akrabada eşine cok yediriyodu 🙈 artık ne kadar dogru bilemem kuzum ama normaldede iyidir pekmez ye sen 🙂🙂
Mervediz1 lalis34 😹😹 eşimle hala şakasını yaparız bu konunun bizde sabahları aç karnına tükettik bende kullandım artık faydası oldu mu bilmiyorum 7 ay denedik pekmezi denediğimiz ay ben gebe kaldım 😹☺️
Beybisininannesi lalis34 denemeyen azdır herhalde 😂 pekmezını de yedik kemirmelik alıpta yedik.. ama faydası varmı bilmiyorum 🤷🏻♀️
Mervediz1 lalis34 evet canım 6 ay denedik olmadı 7. Ayda keçiboynuzu pekmezi yedik ikimizde o ay gebe kaldım 😍 ben faydası olduğunu düşünüyorum şifa olsun sana da
Brc_Brc Bizde esimle 4 ay denedik 5.ay keciboynuzu pekmezini deneyelim dedik oda bende hergün 1 yemek kasıgı yedik o ay hamile kaldım onla alakası varmı bilmiyorum ama😊
Brc_Brc lalis34 canım benim şuan 15 aylık oğlum var şimdi nasipse 2. Yi düşnüyoruz 😊Rabbim isteyen herkese nasip etsin🙏