Bernako 24+2 yiz . dün karnımda ağrım olunca bugün doktoruma gittim yer değiştiriyormuş sıpa ondanmış meğer. Ve kilosu 880 gram dedi. Bizim çocuğu içerden vinçle falan çıkaracaklar sanırım doğana kadar 😣 sizinkiler kaç kilo evet biliyorum her bebek farklı oluyordur 🤗
mhtpmhtp Bernako benim 25+4 de 835 gramdı. Perşembe günü kontrolüm varr hemen hemen 4 hafta önce gitmiştim bakalım kaç kilo çıkacak bende mrk ediyorum ama haftasıyla uyumluydu benimki
Annesininbalii Bernako YAnİ Bilemedim , ben 7 kilo almıştım , gebelik şekeri çıktı bir haftadır diyet yapıyorum iki kilo verdim bebis için henüz Dr angitmedim bakalım o almismi merak ediyorum bende , 26 haftalık olacağım Allah’ın izniyle
Bernako Annesininbalii gebeliğimin başından beri bende 6 kilo aldım tabi. 22 den 24e sadece 1 kilo almışım
Ser_ Annesininbalii canım bana da aynısını dedi doktorum o haftada şeker yüklemesi yaptırdım normal çıktı şuan 28+3 olduk. Bana da iri dedi o zaman şimdide 1250 gr normal dedi iri değil dedi yani. Bende 7 kilo almışım o haftalarda da öyle seyrediyordu hatta kilom artmamış çok 1 ay içinde bebek almış.
Bernako Annesininbalii evet bugün yaptırdım şeker yüklemesini normal çıktı değerlerim bende onu düşünmüştüm direk. Doktor gebelik şekerin normal diyince bizimkinin tosuncuk olacağı ihtimali geldi 😅
Poyrazin_annesi 23+4 de 729 gram dedı ama ultrasonda 24+4 cıkıyo dedı hangısıne gore hareket edıcem acaba
Bernako Poyrazin_annesi ultrason önemli olan burda döllenme tarihini bilmediğimiz için bazen bi iki hafta oynuyor
yenidennanne Bernako yaa benden kilolu bebek olmuyo ilk bebegim 2950 dogdu odem atti 2700 oldu dogumun ertesi gunu bari bu bebegim 3kilo ustu dogsun istiyom
mhtpmhtp Bernako sağlıklı sıhhatli olsun inşallah önemli olan o tosuncuk olacak demekki🤗 cinsiyeti nedir
Bernako mhtpmhtp bende öylemişim ama bana çekmiş yüzde bir milyon 😇 erkek cinsiyetimiz 😍 allah razı olsun bu arada ❤️