Annesininbalii Bahar_93 Kadin doğum Dr yönlendirebilir sizde teklif edebilirsiniz yaptırmak istediğinizi kadın doğum drunuza
Antalya7 Annesininbalii teşekkürler 😊ben fazla kaçırdım o zaman kuru fasülyeyi😬2.saatte ölçebildim ilk saatinde ölçmeyi unuttum o halde 150lerdeydi resmen😊
oglumubeklerkeenn Annesininbalii hiç söyler mıyım doktoruma yaptığım kaçamakları 😂 çiğköfte günlerdir aklımda zaten 🙊 ya bebeğim çok şükür sağlıklı ignemi vuruyorum genel anlamda da dikkat ediyorum yediklerime haftada 1 yapılan kaçamak ekstrem bir durum yaratmaz diye düşünüyorum umarım doğru düşünüyorumdur
Hakandeniz Dün oglumn dogum gunuydu bir dilim biskuvili pasta yedim sabah açlık 106 çıktı.ilk tatlı kaçamağı yaptım .normalde 97 civarı çıkıyordu.
oglumubeklerkeenn Dediğim gibi maksimum 150 hadi 160 olsun tokluklarım o şekilde çıkıyordu şimdi de bazen aç kalırsam falan düşüyor sanırım elim ayağım titremeye başlıyor o an