Bende yükleme yaptırdım değerlerim yüksek çıktı endokrin bölümüne yonlendirildim gittim ve orda yapılan testte normal çıktı diyetle kontrol altına alalım dendi 2 hafta oyle denedik ölçüm yapıp not aldım bu sırada diyete de aşırı dikkat etmemiştim zaten. Yine yüksek olduğunu insülini başlayacağını söyledi doktorum başladık kullanıyorum aynı zamanda yediklerime dikkat ediyorum doktorum da suyunun yeterli olduğunu gayet iyi seviyede olduğunu söylüyor kontrollerimde. Bir de benim tokluklarım 150 civarı falan çıkıyor en fazla burda 200 ve üstü çıkıyor diyenler beni şaşırtıyor ben acaba insülini boşuna mı kullanıyorum