yasemiinorhn ben şampuan da weleda markadan yana kullandım hakkımı, deterjanda da yeşil anne markasını. Evdeki temizlik ürünlerim bulaşık deterjanı vs da da yeşil anneyi kullanıyorum hem içerikleri temiz hem vegan. Vegan olmaları benim için son derece önemli. Sizin alım gücünüz nedir bilmiyorum o yüzden tavsiye etmek doğru mu bilemem. Ben memnunum. Bebeğimi henüz yıkamadım ama eşyaları yıkandı. Bebeğin deterjanı kokusuz olmalı ve minimum seviyede kimyasal içermeli. Bu durumda kendi anneniz doğru söylüyor. Yeşil anne kullanmasam 2. Tercihim toz sabundan yana olur.