Ben sabun tozu almıştım Dalin granül sabun
Kıyafetlerini yıkadım hep gayet güzel bebekler için üretilmiş birşey zaten.
bizim kullandığımız deterjanlar olmaz kullanmayın bence. Granül sabun alın
Yumuşatıcı da uni baby pembe olanı kullandım o da güzel ama kokusu çok hoşuma gitmedi değiştireceğim sonra