Bukettpcu banada çok diyen oluyo hmm diyip geciyorum 😁 dalin aldim bende. Çünkü yıllardır etrafımda herkes onu kullaniyo kimsede bişey yok. Hem yani bu kimyasalda hangisi kimyasal değil. Hepsinin içinde kimyasal bir madde var. Ama işte bizim insanımız pahaliysa iyidir kafasinda olduğu için. 100 ml. Lik bir bebek şampuanına 100 lira vermeye cekinmiyolar. Alakası olduğunu sanmıyorum ben. Hem dalinde cok ucuz bir marka değil. Normal fiyatlı