Handemurat10090 39+3 kızlar 4 5 saattir hafif sıklaşan sancılarım vardı nst çekildim sancı çıkıyor ama doğum için yeterli değil dendi açıklıkta yok şuan evdeyim sancım hala devam ediyor bakalım hayırlısı ile gelir inşallah oğluşum sabırsızlıkla bekliyorum
Ruv123- Clostiridium bu sefer de sancı çıkmadı kırkıncı haftaya girdim bakalım doğdum doğdum doğamadım haftaya kontrol ona göre heralde bir yol çizecek 😂
Gamzee05 Clostiridium ya kızlar son 2 gün ama nstde sanci falan çıkmıyor hicbir belirti yok yarın günümüz doluyor doktora söyleyip suni sanci istesem mı bilemedim bi akıl verin napicam 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Blueedreamssx Clostiridium kuzum gittim hastaneye karın çevresi 41 haftalık çıktı gebelik şekerinden dolayı olabilirmiş eğer 40.haftalığına kadar sancım olmazsa acile yada doktor kontrolüne gelecekmişim
Clostiridium Blueedreamssx sağlıkla sıhhatli gelsin inşallah kuzum ya 🥰 ne kadar nazlı çıktılar yaw:))) yarın da ben gidicem bakalım napicz.Alttan muayene yaptı mı bugün
Blueedreamssx Clostiridium ve ntsye girdim sancım çıkmadı😂 İlk baş 40 lara kadar düz çizgi halindeydi sonradan düştü çizgileri 20 lere kadar
Aysel_kizildag Hst_sena Suni sancı verirler diye korkuyorum iki doğum yaptım ikiside normal ama bunda hiç bir şey yok bilmiyorum yaa 😏
Blueedreamssx Clostiridium yok etmedi devlete gidiyorum ya çoğu yapmıyorlar artık sağ salim doğmasını istiyorum
Esucu Benim oğlanda 39+3 hiç bir belirti yok gelmekten vazgeçti sanırım bir an önce doğurmk istiyorum sağlıkla 40 ı geçerse beklemek istemiyorum