Gulsen54 Clostiridium 39 haftam doldu hala gelen giden yok öyle sancım falan da yok bilmiyorum artık kızım pek çıkmak istemiyor galiba
Elfilayda Efuli19 benim dün gece bi bel ağrım oldu şiddetli karnım kasıldı baya bi devam etti dedim heralde geliyor pilates topu falan filan derken geçti😀
Gulsen54 Clostiridium Benimki fazla sakin günün çoğunu uyuyarak geçiriyor çok şükür arada bi ben buradayım diyor ki içim rahatlıyor 😊
Aysel_kizildag Hst_sena Suni sancı verirler diye korkuyorum iki doğum yaptım ikiside normal ama bunda hiç bir şey yok bilmiyorum yaa 😏
Hatn58 Bu sene dogucak olan kizlar nazli cikti bende 38+1 deyum tik yok, gunde 4 kere okula gidip gelmemde fayda etmiyor😅
-Arya- Clostiridium Bende çok korkuyordum ama dünyanın en güzel duygusu bence. Hala korkum geçmiş sayılmaz ama alıştım diyebilirim 🥰 Kokusu bile bambaşka, sağlıkla doğsun inşallah sizinkide ❤️
Ftmsgr Clostiridium 39+1 malesef bizim kız nazlı çıktı bu gidişle ismini nazlı koyucam 😂 nişan filan yok ntsde sancı yok napıcaz biz bu bebitolarla 😂
Birsen2906 Clostiridium 39+3 den merhaba cinim paşanın gelmeye niyeti yok kasılma herşeyi var ama hepsi Bi araya gelmiyo Bi belim agriyo geçi sancı vuruyo oda geçiyor sonra kasiliyo 🤣 en sonda dans ediyo 🤣 bakalım ne zaman keyfi olcak beyefendinin 🤗
Maman-M-E Clostiridium 38+3. Bugün de hiç bi doğum belirtisi görmedik 🤦♀️🤦♀️Ne yüzünü gösterdi ne gelmeye niyeti var . Merakla bekliyorum bakalım