2tospikannesii Ozlmm_1 bende aynıyım ya artık fazla sandalyede oturamamaya başladım göbüs ne alemde? Bizimki artık baya belli 😬😁
Ozlmm_1 2tospikannesii ben oturmak zorunda olmadığım zamanlarda direkt uzanıyorum 😀 göbüş de belli oluyor artık ama fazla değil 😅