Ozlmm_1 eşimin işinden dolayı Kıbrıs tayım ve burda ilk aylarımda hiç yemek yemedim Türkiye de 3 hafta kaldım ama sürekli muz cok yedim 🙈 doktora gittim istanbula da maşallah demişti iyi beslemişsin ufaklıgı deyince şükür dedim kendime bide maden suyu cok iyi gelıomuş elimden geldigi kadarı günde bi tane içiyorum muzda sabah akşam yıyorum🥰 kendimi yeni topladım dim