Buse_ Neslihansezen61 Adana’lı olarak tüm et türünden malesef 😅 mesela kısır mı et mi deseler kesinlikle et olmayan seçeneği tercih ederim
Denizelaali Buse_ nasıl bir şeyse ben de et türü yemekleri asla tercih etmezdim bir zeytinyağlı yanında şimdi etli yemek döngüsündeyim
Meltemsefa Sigaradan tiksindim.esim ictigi icin esimden tiksindim.sigara kokusu cig kokmus balik gibi koktugu icin baliktan tiksindim.esim kokuyo diye parfum sktirdim parfumden tiksindim.naneli sakiz cignettim.koktu ondanda tiksindim.
istanbulluanne Neslihansezen61 Günde 3 öğün verseler yiyeceğim tavuktan tiksindim. Ve kendime hala inanamiyorum 😒
HakanDuyguGl Et yumurta sarımsak sarma patlıcan bunlardan acayip tiksiniyordum 3 aydan sonrA geçti ama☺️