ZeykemKaya Neslihansezen61 balık ıyyyyyyyy yazarken bıle tıksınıyorum hatta suan 36 haftalıgım bırkere agzıma bıle surmedım surmemde asla
Necla06 Neslihansezen61 çok şükür ki sigaradan 🙏🙏🙏😂😂😂 nasıl nefret ediyorum anlatamam tiksinip de mutlu olan bir ben olabilirim sanki 😍
Neslihansezen61 Necla06 ay sigaradan bende tiksindim inşallah hamilelikten sonra CNm istemez istesede içmiycem tutcam kendimi ☺️
Necla06 Neslihansezen61 emzirmeyi de geçirelim sonra zaten onlar görmesin pis pis kokmayalım dicez bence böyle gideriz insallah 👏🏻😍
yesillimonn En cok tiksindigim evim ve eşim oldu gittim 1 hafta annemlerde kaldim sırf bu yuzden suan biraz daha iyiyim ama esimden hala.da tiksiniyorum bazen 😑
Zencefil26 Çay ve sigaradan çok şükür ki. İns gebelikten sonra da başlamak hala da tiksiniyorum nasıl icmisim ben bunu ya kokusu fln igrencmis.
Deletedmom397 Cay tiryakisiyken 4 5 ay cay icemedim tiksindim hamile oldugumu bile bilmiyodum deli gibi brokoli yiyodum brokoliden tiksindim cikolata yiyodum ilk aylar cikolatadan tiksindim kokulardan herseyden tiksiniyodum :)