nurakseki evet ben gittiğimde kapıda kağıt bile yapistirmislar. En az 20 dk önce tatlı biseyler yiyin girin gibisinden. Ben farketmemistim normal sabah kahvaltisiyla girmiştim bi sorun olmadı ama sonlara doğru bebek pozisyon değişince çikolata.vs yiyip 10 dk sonra gel demişti