Bende bi hafta önce oldum genel anestezi ile. Çok kısa sürmüş kanamam devam ediyor arada birde ağrılarım. Kendin düşürmeye çalışırsan içeride parça kalabilir çok acı çekersin düşürürken. Kürtaj olduğunda rahim kendini daha çabuk toparlar kendine eziyet etme