Kurtoglu ben de 7 haftalık bebeğimi kaybettim, aynı şekilde kalbi durmuştu. Doktorum ertesi sabah fitil ve dil altı ilaç vericez sonra operasyona alıcaz demişti. Akşamına kanamam arttı ağrı başladı. Hatta gece artık dayanamayıp acile gitmiştim. Serum takıldı sabahı bekledik. Doktorum kontrolü yapıp ilaca gerek kalmadığını kesenin dağıldığını söyledi, direk operasyona aldılar, 15-20 dk içinde işlem bitmişti. Kendiliğinden düşmesini bekleseniz bile rahim içerisinde parçalar kalabiliyor. Vakumlu kürtaj zararsız bir yöntem. 2 ay sonra tekrar hamile kaldım 🙏🏻 Zor bir dönem ama geçiyor.. ♥️