Baranhande lamisrtky ben 5. Haftama girdim kusmaya başladım semptomların normal şuna azaldı ama bulantılar hala devam
Ftmkse zehsan bende 4+4 um ama degerlerim cok yavas ilerliyo doktor rahime tutunamamis dedi 2 3 gune adetin baslar dedi sade kasik agrisi var
Ceycey54 İlk haftalar çok uykum vardı. Şuan bizde 10 haftalık olduk. Mide bulantılarım arttı nefret ediyorum kusmaktan
Kele-bekler1 Merhaba bende 4+2 yim canım henüz doktora gitmedim beta ile öğrendik kese ne zaman gözüküyor acaba ne zaman gitmeliyiz Seher0
Gaye01 Seher0 bende 4 haftalığım yarın doktora gidecez inşallah kese görünür merak ediyorum aşırı şişkinlik ve yemek yeme isteği var
asliu_ ilayddaozturkk 8+2 yim kasik agrilarim cok fazla bulantilar ara ara oluyor karnimda gerginlik ve sıcaklık hissediyorum cok cabuk yoruluyorum evde hiçbir iş yapasim gelmiyor
GAPB95 6+2 yiz bizde sadece uyku modumuz ve hafif kasık ağrıları var okadar mide bulantısı vs hiç bişeyimiz yok şükür 🙏 çarşamba doktora gidicem bakalım kese ve kalp atışını duyar görürüz inşallah sizler gittinizmi
ilayddaozturkk GAPB95 bende Çarşamba günü kalp atışını duyamaya gidicem geçen hafta kese gozukmustu kalp atışı çok çok az duyuluyor demişti doktor
nilufer01 GAPB95 bende 6+2 haftalık gebeyim adet sancısı gibi kasıklarım çok ağrıyor bende daha kalp atışlarını duymadım cuma günü bende doktora gideceğim inşallah duyarım
Tughanalpinannesii_ ilayddaozturkk 37. Haftadan sesleniyorum bence şikayet etmeyin keyfini çıkarin 😄☺️
charlottececi Tughanalpinannesii_ suan pek keyifli bi yanı yok 😄 sizin az kalmis cok sukur kavuşacaksınız 😄 bizim daha cok yolumuz var allah kısmet ederse biz de o haftalara geleceğiz 😄 gerçi ben max 35 i görürüm 🤣 ikiz 🥰 9+2 den selamlar. Bulantılar kötü. Surekli açım ama yiyince midem bulanıyor yemesem midem agriyor rezil haller 😂 aksam eve gelince uyumazsam ettesi gun mutlaka kusuyorum günlük en az 10 saat uyku istiyor bebisler 😂 Bir de popo ağrısı cekiyorum 7-8 gündür tek taraflı. Eğilemiyorum bazen sag ayagima basamıyorum 🙄 bugünümüze de şükür. Sabahın 7 sinde işe gitmek çok zorluyor 😞
Memoli65 GAPB95 6.haftada kesem göründü bebe yimin kalp atışında 6.haftada duyduk şimdi 10+5haftalik simdi
ebrue66r Bende 7+4 lügum aşırı halsizlik var mide bulantısı ara sıra hiç iş yapasım gelmiyor ruh gibiyim
Altntp ilayddaozturkk bende 8 haftalık mıde yanması mıde bulantısı koku hassasıyetı var ozellıkle o koku olayı yüzünden buzdolabının kapağını bıle açamıyorum
Melamela aras19191919 kalp atışını çok erken duymuşsunuz ne güzel bende çarşamba günü gidicem inşallah duyarım
Esincapkin 11+0 annişler selam çok uyuyorum ve bide bulantılarım oluyor sol kasığım acıyor halsizlik iştahsızlık yerimden kalkasim yok hele evde tekseniz çok sıkıcı zaman geçmiyor kendimi bazen yalnız hissediyorum
dilarasahiin ilayddaozturkk Sanırım bi benim iştahım çok fazla açık sürekli bişeyler yiyorum 6+5 iz onun dışında başım çok kötü ağrıyor
csmaknc dilarasahiin benim 5. Hafta çok yeniyiz hep yiyorum Nasıl bu kadar çok acıkıyorum çok şaşırıyorum 🙂
Seydaboncuk 5+3 haftalık hamileyim sadece uyku ve halsizlik sorunu yaşıyorum bıraksalar sokakta bile uyurum 😴😴😴😴😴😴