ilayddaozturkk 6+4 gebeyim mide yanmalarım oluyor halsizlik var üzerimde normal mi sizler ne durumdasınız biraz sohbet edelim
asliu_ ilayddaozturkk 8+2 yim kasik agrilarim cok fazla bulantilar ara ara oluyor karnimda gerginlik ve sıcaklık hissediyorum cok cabuk yoruluyorum evde hiçbir iş yapasim gelmiyor
Erkama Yagmuracar0509 bnde 8 haftalık hamileyim çok yorgunluk halsizlik var ve sabah bulantıları var karın ağrısı bel ağrısı oluyor ne zaman geçer bilmiyorum
eymeninannesii 5+3 haftaligim benimde bulantı mide ekşimesi halsizlik suyu bile zor içiyorum yemek zorla yiyorum iştahsızlık var
hafsam_omerim eymeninannesii bende 5haftalığım desene yakın doğuracaz seninle Allah nasip ederse. İlk bebeğin mi?
Kader4480 eymeninannesii bende bi sorun var sanırım çok aşırı yiyorum ama kendimi yemekten alamıyorum 6 haftalik hamileyim daha 2 haftada 1 kilo almışım sanırım 56 dan 70 gibi olurum😁
Mervecntr eymeninannesii bende 5+ 4 mide yanması var evet ve iştahım hiç yok en sevdiğim şeyleri bile yiyemiyorum senin gibi su bile içemiyorum ya nabicaz böyle fikir verin
ilayddaozturkk Yagmuracar0509 bende sizin gibiyim yataktan hiç cikasim gelmiyor hiç bir şey yemek istemiyorum inşallah bian önce bu durumu atlatırız
Betuulozturk07 10+2 benim de cok zor geçti ilk zamanlar hala öyle ama birazdaha rahatladım. Kusmaktan halsizlik çöküyordu çoğu seyden igrenmeyede başladım. Ama halsizlik cogu zaman gecmiyor
kendincebirii ilayddaozturkk evet benimde bi anda kalkınca gözlerim kararıyor birde sabahları hiç kalkmak istemiyorum çok uykum oluyor 12 de yatıp 11-12 gibi kalkıyorum
lamisrtky Ben daha yeni öğrendim 4+5yim, ama sürekli uyumak istiyorum, halsizim.. Böyle erken semptomlar oluyor mu normalde? Sandım daha geç oluyor
Baranhande lamisrtky ben 5. Haftama girdim kusmaya başladım semptomların normal şuna azaldı ama bulantılar hala devam
Mervyldz lamisrtky merhaba bende 4+2yim ama doktora gitmedim hala bi hafta daha bekleyip öyle gitmek istiyorum kese göründü mü sizde
Baranhande 14+4 üm hala mide bulantıları ağız acılığın devam ediyor hap içmezsem prilam Dr duramıyorum ama halsizliğim yorgunluğum gitti iyi hissediyorum kendimi
NilsuGunay Rabia9522 kaçıncı haftada keseyi görmüş oldunuz acaba ben şuan 4+6 yım cuma günü gidicem 5+3 olucam inşallah görünür mü acaba
babyyildizveannesi Aybennn bu kasık ağrıları ne zamandır var ben 5 haftalığım yaklaşık 1 haftadır çekiyorum yeni yeni düzelmeye başladı gibi sizde ne zamandır var :(
hayall- 5+3 bende asiri dereceede halsizim mide bulantısi iştahsızlık birde baş donmesi var bu kadar erken başlarmı arkadaşlar