Simay789
Öncelikle Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. 🤲 öyle güzel umut oldunuz ki maalesef bende pcos hastasıyım adetim çok düzensiz 2 buçuk senelik evliyim evlendiğimiz günden beri bebek istiyoruz olmadı. Tedaviye başladık 1 sene tedavi gördük yine olmadı Rabbim nasip etmedi şimdi aşılamaya başlıcaz önümüzdeki ay umudum varmı yokmu bilmiyorum pskolojikmen bitmiş durumdayım. Rabbim inşallah hayırlısını nasip eder. Postunuzu okudum inanın sizin adınıza çok sevindim biz pcos hastalarıda hamile kalabiliyormuş. Allahım inşallah isteyen herkese hayırlısını nasip eder. 😊