Fmerve ilaydaelcinn_1 öyle şey mi olur ya gitmezdim bir daha o doktora insan zaten o günü bekliyor. Birde her doktorun kendine özgü muayene etme şekli var belki bir dahaki kontrolde dinletecekti 🤔sorun bşr dahaki sefere gidince
Dyg61 ilaydaelcinn_1 bazen bebek çok küçük olduğu için dinletmeyebiliyor bir sonra ki kontrol de dinletmezse doktor değiştir daha iyi olur
1dilaraca Dyg61 agle ama her doktor bir değil özelde bu devirde çok zor artık durumu olmayanlar napsın katlanıyor yada cirkefle çirkef olucak sın başka yolu yok
Captmom ilaydaelcinn_1 bana da “Bebek çok küçük, bebek ısısı yükselebilir ve zarar görebilir. O nedenle dinletmiyorum, kalp ritmi güzel görünüyor.” dedi. Bir sonraki muayenede, 10 haftalıkken dinletecekmiş.
Husna2734 Dyg61 ay evet ya devlette kontrol amaçlı gittim sadece bilgi vermedi bilgiyi geç soruma cevap bile vermedi sinir oldum ve tartışıp çıktım😏
Dyg61 Husna2734 niye geldin der gibi bakıyorlar 😄gerçekten her doktor bir olmuyo iyisine denk geliriz inşaAllah
ressamistanne ilaydaelcinn_1 cihazın sesi bebeği korkutuyor galiba ondan dinletmiyorlar bana da ilk aylarda dinletmediler hiç
babygeldi Ben 6 haftalıkken özele gidip dinlemiştim doktor zararlı olabiliyor diye kısa dinletmişti daha sonra devlette muayene olmaya gittim orda da dinlettiler demek ki doktordan doktora değişiyor bazıları da gıcıklığına yapabiliyor🤷🏻♀️
pelinnur ilaydaelcinn_1 benimde dinletmemişler di o hafta da Dr acıbademde Prof devlet öZelle ilgisi olduğunu sanmıyorum nedeni o titreşimin sesin bebek çok küçük olduğu için onu rahatsız ettiğini söylemişti
Annekuzusu_0 ilaydaelcinn_1 tabi canım ben daha yeni yeni dinliyorum özelde yani 15 haftalığım oda her sefer değil yani çünkü zararlı
Husna2734 Dyg61 evet ya detaylı ultrason için gitmiştim kayıt açılsın diye pişman oldum gerçekten her Dr bir olmuyor daha önce de gittim böyle sorun olmamıştı 😊