ilaydaelcinn_1 7.haftamdayım bugün kalp atışlarını dinlememiz gerekiyordu fakat gerek duymadı sanırım herşey yolunda bebişinizin atan bir kalbi var deyip sonlandırdı ultrasonu.. birşey demeye fırsat dahi bulamadık inanın karmaşadan, kalabalıktan..
Mom6545 ilaydaelcinn_1 o ne ya ne demek atan bi kalbi var anneye doğru düzgün her şeyini anlatıp dinletip göstermesi lazım
deletedmom87894 ilaydaelcinn_1 canım benim doktorlar dinletmiye biliyor bebek çok küçük olduğundan zararı olabiliyormuş benimki öyle yapmıştı 12 de sinledim ilk😍
1dilaraca Dyg61 bende devlete gidiyorum dinletti bana biraz ısrarcı olmak gerek doktorlar adamına göre dagraniyorlar
biaslanannesi1 Dyg61 bnde devlete gidiyorum hemen hemen her kontrolde dinletiyor doktorum açık açık anlatıyor herseyi her seferinde cinsiyeti söylüyor sen sor aklına takılan herseyi telefonuna kaydet şikayetlerini vs gidince sor tek tek
Husna2734 Dyg61 ay evet ya devlette kontrol amaçlı gittim sadece bilgi vermedi bilgiyi geç soruma cevap bile vermedi sinir oldum ve tartışıp çıktım😏
Dyg61 1dilaraca valla afedersin ama köpek gibi davranıyorlar sanki suç işlemişiz gibi doğuma kadar gittim nst harici dinleyemedim sırf bu yüzden daha detaylı görebilmek için bir iki kere özele gittim
ilaydaelcinn_1 Yagmur34 özele gidiyorum bende ama dediğim gibi dinletmedi , sadece atan bir kalbi var deyip geçti
1dilaraca Dyg61 agle ama her doktor bir değil özelde bu devirde çok zor artık durumu olmayanlar napsın katlanıyor yada cirkefle çirkef olucak sın başka yolu yok
Dyg61 ilaydaelcinn_1 bazen bebek çok küçük olduğu için dinletmeyebiliyor bir sonra ki kontrol de dinletmezse doktor değiştir daha iyi olur
_Berna_ ilaydaelcinn_1 Benimkini de dinlettirmediydi. Sordum neden dinlemedik bi sorun mu var diye bana cihaz eski ses özelliği yok dedi. Demekki her gittiğimde dinleyemicem. Sırf kalp atışlarını dinlemek için farklı bi doktora gitmeyi dahi düşündüm
ilaydaelcinn_1 _Berna_ bana cihazın sesiyle alâkalı birşey söylemedi ama bende farklı bir doktora gitmeyi düşünmüyor değilim 🥺
Hilal56 ilaydaelcinn_1 devlet hastanesinde dinletmiyorlar maalesef bana bizim cihazda ses yok dediler
ilaydaelcinn_1 Hilal56 aşkım özele gidiyorum sürekli, hiç devlete gitmedim. Bunu söyleyen özeldeki doktorum 🥲
Annekuzusu_0 ilaydaelcinn_1 7inci haftada banada dinletmediki canım bende 10 haftalıkken dinledim küçük kalbine ısı vermeyelim dedi
Annekuzusu_0 ilaydaelcinn_1 tabi canım ben daha yeni yeni dinliyorum özelde yani 15 haftalığım oda her sefer değil yani çünkü zararlı
ilaydaelcinn_1 biaslanannesi1 ya öyle yapıyorum ama o hastaneye adım atınca heyecandan herşeyi unutuyorummmmmm 😂