35SD28 MslAknn Ben 17. Haftadan beri kullanıyorum. Başka bir ilaç kullanmıyorum. Ablamda bu vitamini kullanmıştı. En son özelde ayrıntılıya gittim. 22. Haftada önde gidiyordu. Devlet takipliyim. Bakalım son durum nasıl ay sonunda göreceğiz.
Gulsumelif MslAknn bende imom omega başladım bakalım gideceğiz ne diyecek doktor 🙂 ilk gebeligimde sadece gyno ferro sanol ve decavit kullanıyordum 2820 doğdu kızım şimdi ferro sanol ve imom omega kullanıyorum
dml33 MslAknn valla hatirlamiyorm cnm kizim 3 yaşında 3 4 ilaç kullaniodm nasıl ayarlamıştım bilmiyorm
mrvkaaya Bende imom kullanıyorum kokusu çok ağır mide bulantısı yapmaması için gece yatmadan önce içip uyuyorum bir sıkıntı olmadı şuana kadar🤍
Poyrazmoms Bebeğe kilo aldırır mı bilmiyorum ama çok halsizdim sürekli uyuyordum bu ilacı kullanmaya başladıktan 3 gün sonra kendime gelmeye başladım resmen
Hatice_32 MslAknn ben kullanıyorum memnunum bana kilo aldırmadı 29 haftaligim en fazla 2 kilo aldım bebek de haftasına göre uyumlu demişti doktor
Husna2734 Husna2734 Sabah alıyorum ben yok karnına ve tüp bebek dr veemisti tedaviden önce baslamistim 7 aydır kullanıyorum
Melistosum Helpmee bende OMEGA Royal kullandım bir müddet sonra elenatal verdi doktor omagaya gerek yok dedi heralde içinde var diye bende bıraktım ama bir müddet kullandım
Aneebebek EbrarLinaBebek ben hem imom hem decavit kullanıyorum değerlerim çok iyi ama buna rağmen verdi
Minnakelifim03 MslAknn Helpmee Asyaaa35 EbrarLinaBebek Papatya-Kokusu MslAknn DilberK Aayyssuu benim vitamin degerlerim çok düşük folik asit demir b12 bunun için vitamin kullanılamaz ama belli bi ayda kullanılıyormus ne yapmam lazım nasıl yukseltebilirim. Şuan sadece folik asit kullaniyorum
DilberK Minnakelifim03 folik asit 12. Haftaya kadar kullanİliyor sonrasinda d vitamini kan ilaci veriliyor