ayisigii bende buradaki yorumlara inanarak çok rahat çıktım masaya ama ilk muayenede acıdan ziyade baya zorlandım sonradan öğrendim sebebini servix denilen açıklık ölçülen yerim çok gerideymiş muhtemelen acı hisseden kişilerde böyle bi durum var o yüzden kimisi acı hissediyor kimisi hissetmiyor