bebeko12_15 burda herkes istediğini yazmakta ozgur kişiye hakaret dışında. Burda kimseye hakaret etmiyoruz arkadaşımız sormuş herkes tecrübesini paylasmis bende sizin gibiydim yaziyorlardi boyle abarti diyordum kendi kendime yaşayıp gördükten sonra ki düşüncemi paylaşmak istedim , sizin dediğiniz de elbette dogru cidden korkudan kaynaklı olarak bu durum bizi etkileyebilir etkileyebiliyor sen hamilesinde biz degil miyiz ? Emin ol berbat bir hamilelik geçirdim donem olarak diyorum burda amac insanlari korkutmak falan değil ne diye oyle bir sey yapılsın bak sende sahsi görüşünü paylaşmışsin beklediğim.gibi acımadı demişsin bu senin hissettigin acisi olanlarda bunu gayet yazmis tekrar söylüyorum burasi özgür bir platform burda kimse kimseyi korkutmak niyetinde degil bunda da bi hemfikir olalım burda tecrübe paylaşılıyor veya burda kotu yorum yapılıyor diye kendini kasmak zorunda mıydın? Bende cok kotu yorumlar okudum niye acisin düşüncesiyle girdim ebe bile bana aciyacagini soyledigi halde ne kadar aciyabilir ki diyodum ve canım yandı yani acik ve net oturamıyorum bu muayane demekki benim vücuduma uygun gelmedi ki surekli vajinal muayane edilen bir hamileyim ikisi cok farklı şeyler herkes farklı kimse ayni şeyi hissetmek zorunda degil