Kubrailkan canım muhtemel yanında yatıracaksın o yüzden kısa süre için bebek mobilyası tavsiye etmem 1 sene sonra pişman oluyorsun çünkü zaten fiyatlarda malum ben parkyatak aldım 14. Aya kadar yanımızda park yatakta yatırdım kıyafet ve eşyaları için kendi dolabımda yer açtım bir süre o şekilde kullandım sonra montessori yatak odası yaptım odasını da ayırdım bu odayla çocukluğunu geçirebilir hem içime sindi hemde geçici masraf yapmamış oldum tabi bu benim fikrim etrafımda mobilya alan kişiler pişmanlığını dile getirince banada mantıksız geldi şuan iyiki de almamışım dedim en azından şuanda oyuncak dolaplarına aktivite masasına kadar herşeyini uyumlu güzel bir çocuk odası var ve odasında vakit geçirmeyi çok seviyor sana benden tavsiye tabi senin bileceğin birşey