Deniz3551 dimi gördünüz mü bizde uykucu ayıcık olanı aldık kızıma ben çok beyaz da olmadın çok pembede dedim böyle seçtim güzel geldi bi parça kırıktı we anında ilgili oldular ayaklar yanlıştı bide anında yolladılar we üzerindeki baskılardan dolabın bi tanesi tek eksikti anında yolladılar ayrı kargo olarak 2 ayrı kargo ürün sonrası yani yorumlarda hiç yok nedense tedirgin oldum alırken ama geldi iyi ki aldım dedim şu an aldığım baya yüksekmiş ben indirimde aldım😇