Buseozdemir Beyzan738 yok hic acimadi. Sabah 9 da oldum suan hic agri falanda yok bakalim yarin ne olcak☺️
Zeynepp97 Buseozdemir Bende bugün 5 gibi oldum ikinci dozu, ilk dozda 1 hafta resmen kolum ağrıdı bakalım bunda da öyle olursa çok sinir bozucu 😂😂
Puki 35CD35 ben daha bugün oldun 18+4 diğer 2m doz için ise ocakta gel dediler kaç söz olduğunu bilmiyorum
Zeynepp97 Buseozdemir Şuan yok yarına Allah kerim ilk dozda da öyle oldu ilk 1 2 gün sıfır ağrı acı anamm sonra bir başladı 1 hafta deli gibi ağrıdı 😂😂
elfmoom 35CD35 bana 2019 da yapıldığı için 24. haftamın ortasındayım bugün tek doz hatırlatma yapıldı