yasemiinorhn 35CD35 hamilelik boyunca 2 kere yapılıyor ilki 20. Haftada ikincisi ondan 1 ay sonra yapılıyor. 2. Sinden 6 ay sonra 3. SÜ yapılıyor. Ben 2 sini de oldum bir yan etkisi olmadı ☺️
hulya-13 35CD35 sen sağlık ocağına git sor bence. İlki 20.hafta demiş arkadaşımızın biri. Ben 3 aylıkken oldum ikisindede. Toplam 5 doz. İkisi gebelikte biri doğumdan sonra diğer 2 si 1 yıl arayla
Yagmurdgdgn13 35CD35 2 doz yapılır birincisi 21 haftalıkken ikincisi 28 hafta diye biliyorum brn kovit olduğum için ikinci dozu 31. Hafta da oldum.
Beyzan738 yasemiinorhn ben 23+2 haftaligim daha yaptiramadim ev flan taşındı bu hafta yaptrrsam geç olmaz demi bı skntisi olmaz heralde
Mrv1007 35CD35 ilkinden bir ay sonra ikincisini yaptırıyorsunuz. Diğer dozlar doğum sonrasında oluyor. Toplamda 5 dozu olan bir aşı, eğer hepsini tamamlarsanız ömğr boyu bağışıklık kazanıyorsunuz ve sonraki gebeliklerinizde ası olmanıza gerek kalmıyor💕
yasemiinorhn 35CD35 aşı kartı vermesi lazım aile hekimliğinin 1 ay sonrasına gün vermesi lazım sen yine de Bi ara sor istersen
yasemiinorhn Beyzan738 bir şey olmaz heralde bilmiyorum ki 🤷🏻♀️ ama yine de çokta geç kalma sen yan etkisi falan olursa hemen müdahale edilebilsin
Aslylmz Beyzan738 ben 24 te vuruldum canım 21 de biontech vuruldugum için arada 15-20 gün olması gerekiyordu sıkıntı olmuyor. Gidip vurul tabi cok geciktirme 2. Doz oluyor daha cok agırlasmadan hallolmus olsun inşallah
Buseozdemir Beyzan738 ben 24+2 yim araya covid asim girdigi icin 20 gun bekledim tetanoz olmak icin daha bugun oldum 1.dozumu
Buseozdemir Beyzan738 yok hic acimadi. Sabah 9 da oldum suan hic agri falanda yok bakalim yarin ne olcak☺️