Kumsalsmom şok içindeyim. Doktor hemoglobinin sınırda, demirin iyi (10) dedi. Günde 2 den 1e düşünebilirsin ilacı dedi. Zaten demir ilacına başladığımda 14tü. İlaçtan sonra değerim daha da düşmüş ama bana iyi diyor anlayamadım. Tekrar sordum tekrar iyi dedi. Napayım şimdi ben ya, anlayan var mı 😨😨😨