ikizlerin_annesi__ Kızlar 20 haftalığa yeni girdim neler hissediyorsunuz ? Hareketlerini hissettiniz mi kaçıncı haftada ? Agrınız ne gibi rahatsızlıklar yaşıyorsunuz ? Risk durumu olan var mı 🍀 yolu yarıladık bir elhamdulillah ⏳
DogaCanan ikizlerin_annesi__ 20+1🙏🏻 Çok şükür yolu yarıladık. Hatta 18 diyelim planlı sezeyan olacak Allah nasip ederse🙏🏻🥰
Gamze1351 ikizlerin_annesi__ bnde 20 ye girdim bel ağrısı var tabi rabbim sağ salim kucagimiza almayı nasip etsin inşallah 🤲😊
ikizlerin_annesi__ 505050 ayyyyy sağlıkla gelin inşallah 🌸🌸 bende şuan 30 -38 haftalıkların yerinde olmayı çok isterdim ❤️Oğluma çabucak kavuşmak istiyorum 🤲🏻
Suzanne Ben 21. Haftadayım 3 gün sonra detaylı ultrasonumuz var ara sıra bel sırt ve vajina ağrısı yaşıyorum ama bebeğim iyi çok şükür 💙
ikizlerin_annesi__ Suzanne ahhh ne güzel 1 hafta bile bir hafta 🍀 Allah sağlıkla almayı nasip etsin inşallah hepimize sırt agrısı bende de var
ressamistanne Suzanne detaylıya girdim dün. Rahim uzunluğuna vajinal baktı. Vajinam sızım sızım şu an. Bir de yapışkan akıntı geliyor artık ultrason jeli mi akıntı mı bilmiyorum.
Busra5106 CanselUrgnc bende 23bhaftalik olcam yarin kac kilo aldiniz merak ettim bide 6 aylikmiuiz biz simdibbenim kafam karışıyor
ikizlerin_annesi__ Busra5106 ben 5 aylığım diyorum ama 5 aylık olmuyor mı :) ben 47 kilo ile hamile kaldım 51 oldum
Busra5106 CanselUrgnc bende 3 aldim canim 60 kiloyla basladim biraz kilobtakjntim var cok kolay kilo alan bibyapim var biraz dikkate etmesem simdiye 10 kilo almistim
CanselUrgnc Busra5106 ay evet o sıkıntı valla bende takılıyorum kilo konusuna inşallah çok almayız bebe alsın 😀
Suzanne DogaCanan ilk dozu hamilelikten önce vuruldum geçen haftada tetanoz oldum ikinci dozu ne zaman vurulmalıyım pek emin değilim
ikizlerin_annesi__ ressamistanne her detaylı ultrason d rahim uzunluğuna mı bakılıyor? Neden sızlıyor ayyyy baktı diye mi ?