Busraferdi7 Seydanuurr4 O bebek var mı diyenlere çok takılmayın ben 2 sene düşünmüyorum diyordum 6 ncı ayda hamile kaldım nasip işi yani Rabbim iyi ki nasip etti çok güzel bir duygu 1 aylık evliyiz soruyorlardı demek ki ilk geceden hamile kalsaydım aaa çok çabuk hamile kalmışsın derlerdi insanların ağzı hiç kapanmaz takılmayın 🥰
ebruus Yerinde olsam tadini cikaririm evliligin bu dusunce herkezde farkli olabilir tabiki ama 3 aylik deniosun daha bu stress neden. 1 sene kesin muddeti var bu surecte esini iyice tani gezin tozun.
Medineask Seydanuurr4 bendede sanki hiç hamile kalamicam hissi vardi 9 deneme sonrasi hamile kaldim şok olmustum cunku beklemiyodum resmen kafadan atmistim olamicam ben diye ve o ay oldu supriz oldu bana😍 o yuzden kafadan cikarip baska biseylerle ugraş hic bi problemin yoksa Allahim hayirli bir gunde nasip edicektir cnm🤗