Seydanuurr4 valaha canım değil 3 ay 15 yıldır evlat sahibi olamayanlar var o yüzden şükret haline ve sakin ha isyan etme haksızlık olur o insanlara bende 4 sene sonra kaldım hamile insan alışıyor ve 4 sene sonra olmasına rağmen olduğumu duyunca sanki 4 gündür olmuyomus gibi geldi Cok şükür Rabbime o yüzden sakın ha strese girme banada olur diyorlardida inanmıyordum valaha doğruymuş oldu çok şükür rabbim isteyen herkese hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 🕊️🕊️🤲🤲