Zeyzeynepnep Bugun sonuc yaptirdim, bat 7 aralik. 3. hafta icerisindeyim. Degerim 1359 cikti. Hamile miyim kizlar? Değer çok mu yüksek? Şoktayim galiba
Zeyzeynepnep MihrimahVeAnnesiii internetten baktim, deger önde gidiyor gibi. Genlerde ikiz doğum çok, ona mi delalet acaba?
MihrimahVeAnnesiii Zeyzeynepnep Beta değerine göre ikiz veya değil belirlenmiyor diye biliyorum . Doktor daha iyi bilir doktora danışmalısınız 😊