Sol tarafa yatmanın önerilmesinin sebebi hem anne hem de cocuk açısından rahat edilmesidir. Bebek senden beslendiği içim sol tarafta yattında daha rahat besinleri alır , aynı zamanda kan akışı normalleşir ve pıhtılaşma gibi durumlar olmaz . Senin içinde nefes alma kolaylığı ve diğer vücuttaki aktivitelerin daha kolaylaşıyor