Ya bugün cok fazla post actm bu konuyla ilgili biliyorum ama tecrübesizligime verin ilk gebeligim dün gece regl agrısı gibi agrılarım oldu 2 kez uykudan uyandım bugün de aksama kadar regl agrısı gibiydi ama saat 8den beri falan ara ara daha farklı bir agrı geliyor belden tam asagıya dogru ama cok kıvrandırmıyor 1 dk geliyo geciyo gelince zorluyo ama gectigi zaman bisey kalmıyo 20 dkda birdi suan sanırım 10 dkda 1 falan geliyo bu dogum sancısı olabilir mi ? Sürekli kıvrandırmıyo ondan dolayı süphede kaldım hani filmlerde falan sürekli bagıriyorlar 😅 benimki 1 2 dk zorlayıp geciyor sonra rahatım