balon Ben de 7 haftalık hamileyim bulantıyla iki gün önce tanıştım yemeden içmeden kesildim resmen ve aynı sizin gibi neden benim midem bile bulanmıyor diyordum 😁
mucizemizibekliyoruzz Semaaa normaldir benimde 8-9. Haftalarda bulantı kusma başlamıştı. Bence şükredin olmasa daha iyi yani olmak zorunda değil 😄
Elif-1516 Semaaa 20.haftaya kadar hiç bir belirtim yoktu cok rahat geçirdim hamileliğimi göbeğim bile şişmedi :) 20.haftadan itibaren ufak kıpırtılar başladı ve göbeğim şişmeye başladı :) daha şimdi şimdi hamile gibi hissediyorum:)
Nulu Semaaa benimde öyle geçti canım karnım çıkana kadar bebeğin hareketlerini hissedene kadar acaba ben gerçekten hamile miyim diye şüphelenirdim😂 ne bulantı ne kusma hiç bi sıkıntı yaşamadım şu an 32 haftalık olduk acısını şimdi çıkarıyor hanfendi 😂