Semaaa 8 haftalık hamileyim hiç belirti yaşamayan ben miyim? Tek belirtim adetimin gecikmesi. Bu normal mi acaba?
Sinem35 Semaaa normal canım ben de öyleydim 21. Haftadayız çok şükür belirtisiz sıkıntısız geldik bu günlere
BurcuDoanKse Semaaa bnmde hiç olmadı sanslısın ama snra kanamam oldu tabi bnm ikiz gebelik riskleride fazla .. kafana takma belirti olmaması bıseylerın ters gıttıgını gstermiyor tadını cıkar..
aysbuk2baby Semaaa bende de hiçbi belirti yok, önceki gebeliğimde de olmamıştı. Sadece arada bir kalbimin fazla attığını hissediyorum o kadar :))
Kardii Bende hiçbir belirti yaşamıyorum hala daha öyle bi ağrım var kramp şeklinde diğer hiçbir belirtim yok tek sen değilsin 😂
Semaaa 2 düşüğüm oldu şimdi clexan iğne kullanıyorum Dr normal dedi ama yine de korkuyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲
Semaaa BurcuDoanKse çok geçmiş olsun bi daha yaşamazsın inşallah. Bazen unutuyorum hamile olduğumu :) içimi rahatlattınız sağolun sağlıklı olsun da ben her türlü belirtiyi yaşarım
despina234 Ben de 7 haftalık hamileyim,kramplar ve ara bulantı/halsizlik var. Bence daha başında olduğumuz için çok belirti yok 😊
Semaaa despina234 etrafımda 5. Haftadan beri her belirtiyi yaşayanları gördükçe anormal olduğumu düşündüm 😁 yalnız değilmişim 🌹
Burcuoztrkk Bende 10 haftalık hanileyim yalnız değilmişim sadece gögüsüm hassas bastırınca sızlıyo o kadar baska belirtim yok çok şükür biz çok şanslıyız valla ☺️☺️☺️😘😘
Semaaa Burcuoztrkk o göğüs hassasiyeti her gün olmuyor bende bir gün oluyor bir gün olmuyor kasık ağrım da arada oluyor her gün olmuyor
1850 Semaaa kimi insan ılk uc ay yataktan kalkamazmıs mıdesı bulanırmıs falan bende de hıcbırı olmadı sadece kasık agrım oldu kişiden kişiye degısır kanama olmadıgı surece gebelık var demektır kanama olurda aksılık var demektır
Semaaa 1850 kanamam yok şükür 🤲 çok sağolun cevap verdiğiniz için içim rahatladı Dr a bile gitmek istemiyordum kötü bir şey duymamak için 🤭