Ozkandenz benim de ilk doz çok ağrılı geçmişti elime parmaklarıma kadar sızlıyodu telefonu tutamadığım anlar oldu bir hafta kadar sürdü kolum ağrıyo diye ağladım hatta ağrı eşiğim de yüksektir normalde ama zor geçti. İkinci dozdan da o yüzden korkmuştum ama ikincisinde hiç böyle şeyler yaşamadım aynı gün geçti. Değişken bi durum yani 😃 Geçmiş olsun