neseligunes Ben covid geçirdiğim için vuruluyorum. Her gün vurulmam gerekiyor ama kollarım bacaklarım morardığı için artık bazen vurulmuyorum gün atlatıyorum. Cesaretimiz yok kendimiz vurmaya. 30 haftalık oldum. 16. Haftadan beri vuruluyoruz.
Aycicegim Limonveannesii ben 20 haftadan sonra dönüşümlü olarak vurmaya başladım sağ sol bacak sağ sol kol olarak vuruyorum artık,, göbekten çok nadir vuruyorum.
Limonveannesii Gamze_ahsenn benimde bu zamana kadar eşim vurdu hep göbekten fakat haftaya memlekete gideceğim doğum için kendim vurmam gerekecek karnıma devam etsem mi yoksa koluma mı geçsem bilemedim kol daha korkutucu geliyor karnım sanki daha kolay olacak gibi ama gerginleştikçe de kendim yapmaya korkuyorum
Gamze_ahsenn Limonveannesii koldan da vurabilirsiniz canm bilmiyom da benim çok ağrım olmadı koldan da karından da vuruyorum sürekli aynı yerden vurunca daha çok ağrı oluyor
Aycicegim Limonveannesii ilacı verirken yapıyor evet anlık geçıyor artık alıştım hızlıca vuruyorum yavaş yavaş yaparsan çok acıyor birden saplıyorum 😄
Serifedayan Gamze_ahsenn doktorun tabikide bizden daha iyi bilir muhtemelen oda kan pıhtılaşmasından şüphelenmiştir canım inşallah sağlıkla yavrularımızı kucağımıza alırız ☺️