Merhaba anneler 19 haftalık hamileyim üç dört gün önce doktor oksapar 4000 iğne yazdı doğuma kadar kullanacam galiba üç gündür vurunuyorum ilk hamilelikte erken doğum oldu 35 de suyun bitmesinden dolayı sezaryan oldum doktor erken doğumum oldu suyum bittiğinden dedim çok mu kilo aldın yada kan pıhtılaşması mı oldu yada tansiyon falan mı vardı dedi hiç biri yoktu dedim kendiliğinden bitmiş suyum lavabo da gitmiş dedim şimdi hamilelikte gene aynısı olmasın diye iğne yazdı kullananlar varmı acaba iğneyi faydası zararları oldumu