2cucukanasi Nurbyk0306 kullanılıyor olarak biliyordum kullanıyordum burdan biri doktorunun izin vermediğini yazmış kontrolümde doktora danışıcam eğer bir sıkıntı görmezse kullanmaya devam ederim
Nurbyk0306 2cucukanasi bende kullanmaya baslamayi dusunuyordum biranda sizin yorumunuza denk geldim ozaman doktoruma sorup kullanmam daha mantikli tesekkur ederim😇
Esraaltay59 Sweet_mom bende aynı 🙄 doğumdan sonra kırmızı değilde beyaz kaliyo heralde şuan kıpkırmızı 🙄
Esraaltay59 Sweet_mom bilmem benim ilk gebeligim yaşayıp görücem bakalm😊ama olsun bebegimizin bize hediyesi o bosver gitsin 🤰🏻💙🤲👶🏼
Gul3346 Sweet_mom bende direniyorum bakalım nereye gidecek. Nemlendirmekten başka çare yok bende gece uyurken kaşıyorum 🥺 sabah aciyo oralar o yüzden uyumadan yaglaniyorum iyice 😅