Vera
Korkma canım okuma herşeyi boşver hayırlısıyla kucağına al mutlu ol önünde çok haftalar var rahatlat kendini psikolojik olarak bende öyleydim sorunlu gebelik geçiriyordum kafama çok takıyordum artık stresten sürekli doktorum uyarılar yaptı ve artık İnan gebeliğimin rahat geçmesi için herkesi silebilirim :)
Sende öyle yap takma kafana üzülme 🙏
Sağlıkla kucağına al büyüt inşallah 🙏