BenEsra canım benim 7 aylık bebeğim var ve tekrar hamileyim Allah a şükürler olsun Rabbım nasip etti. Ben de normalden doğurmaya rağmen biraz tırsıyorum ama en doğalı inanki. Sezaryen adı üstünde ameliyat. Ben ilk doğumumda eşime yalvardım özele gidelim Sezaryen istiyorum diye yapmadı. Ama şöyle bisi oldu dogurduktan 5 gün sonra 17 saatlik yolculuğa çıktım evime gittim. Ağrım illaki oldu ama sezaryen olsaydım daha zor olurdu. Bebeğime kendim baktım yemeğimi yapabildim. Ama sezaryende hemen toparlanması biraz zaman alıyor. Yine senin tercihin birsey diyemem ama ben normale odaklanıyorum inşaallah.