ilknurd_98 Ay valla yapmadığım şey kalmadı 39+4 olduk ne nişan, ne su , ne sancı kafayı yemek üzereyim ne zaman doğurucam ya 😥
kadifemsii ilknurd_98 nişan ve su bekleme canım herkeste olmuyor . Zaten zamanı doldurmak üzeresin gelir bikaç güne sağlıkla gelsin 🌸
mathildaa ilknurd_98 38+3 zaman duralı cok oldu akmıyor 😄 bebek kanala girmis mi? Bel agrin falan var mi?
ahenkk_1224 ilknurd_98 bana devlette ilk dogumum diye 42 ye kadar yolun var dediler 41+1 de geldi bebeğim şükür. Eğer bir sağlık probleminiz ve bebeğinizin bir sağlık sorunu yoksa bekleyin. Kendi sancılarınız gelsin hemen hastaneye gitmeyin sıklaştıktan sonra gidin inşaallah 🌸
ilknurd_98 mathildaa bebek bir türlü kanala girmemiş yapmadığım şey de kalmadı valla arada sadece kasılmalarım oluyor bel ağrımda olmuyor 😂sen de durumlar nasıl?
mathildaa ilknurd_98 hadi yaa valla senin izinden geliyorum sanirim 😄 kanala girmemiş, belirti yok agri sancı Nisan yok 😁🥲 dr um 39+2 de kontrol edecekmiş rahim ağzı yumuşaklığı vs cocuk kanala girecek gibi mi diye. O gün belli olacak bakalim insallah kendi gelir sezaryen kalmayız :(
ozlem6610 ilknurd_98 39+5 ken yalanci sancilar cikti nst de baslamis seyler kanalda falan demedi ama bas asag oldugunu biliyorum. Sende sanci faalan cikiyomi bas asag dedimi doktr
ahenkk_1224 ilknurd_98 41+1 de doğurdum. Vakti zamanı vardır. Ben de doğuramıyorum diyordum ama doğdu şükür şimdi 7 aylık:)
ilknurd_98 ahenkk_1224 doktorum o kadar beklemez diye korkuyorum 40 dan sonra riskli oluyor alırız dedi ama beklemeyi teklif edicem
ilknurd_98 ozlem6610 nst de çok az sancım çıktı ama ben hissetmedim, evet benimki de baş aşağı dönmüş ama kanala girmemiş henüz öyle dedi doktor
ilknurd_98 ahenkk_1224 özele gittiğim için doktor risk almak istemiyor 😥 ama bir sorun yoksa ben beklemeyi teklif edicem inşallah kendi sancımla doğururum 🤩
BenEsra ahenkk_1224 normal doğumdan çok korkuyorum ben daha çok var gerçi de 9 haftalık hamileyim daha şimdiden doğum düşünüyorum 😁
Birsen2906 BenEsra ikinci doğumum suniyi alttan verirlerse normal sancı gibi oluyo ama damar yolundan verirlerse onu bilmiyorum yani korkum sadece aralıksız sancı çekersem diye
ilknurd_98 BenEsra 9 haftalık mı daha çok minikmişşş ya 🥲🥲ama 9 ay çok hızlı geçiyor ne ara bu zamana geldik anlamadım su gibi aktı 😂
ahenkk_1224 BenEsra canım benim 7 aylık bebeğim var ve tekrar hamileyim Allah a şükürler olsun Rabbım nasip etti. Ben de normalden doğurmaya rağmen biraz tırsıyorum ama en doğalı inanki. Sezaryen adı üstünde ameliyat. Ben ilk doğumumda eşime yalvardım özele gidelim Sezaryen istiyorum diye yapmadı. Ama şöyle bisi oldu dogurduktan 5 gün sonra 17 saatlik yolculuğa çıktım evime gittim. Ağrım illaki oldu ama sezaryen olsaydım daha zor olurdu. Bebeğime kendim baktım yemeğimi yapabildim. Ama sezaryende hemen toparlanması biraz zaman alıyor. Yine senin tercihin birsey diyemem ama ben normale odaklanıyorum inşaallah.