Sevda-eymen Aslında her insanın doktor beklentisi farklı oluyor kimisi bütün detayları bilmek istiyor her şeyi irdeliyor kimiside misal ben sadece öğrenmem gereken şeyleri öğrenmek istiyorum zaten çevrede yeteri kadar bilgi kirliliği var her şeye takılıp zihnimi bulandırmak istemiyorum doktorum tamamdır bir sorun yok haftasıyla uyumlu dedikten sonra benim için tamamdır bu yüzden herkes aynı doktordan memnun kalamayabiliyor siz içinize sinen doktora gidin önceliğiniz bu olsun.